Customer Service symbol

Kundeservice

Alle kundeserviceverktøyene du trenger for å gi kundene dine den beste leveringsopplevelsen.

Tracking Symbol

SPORING AV PAKKER

Sporing er et must for levering av gods og pakker i våre dager. Consignor Portal er en skybasert tjeneste som oppdateres kontinuerlig med informasjon om forsendelsene. Portalen lar deg se gjeldende status for spesifikke forsendelser. Mer informasjon om sporing av pakker.

Notification Symbol

VARSLING TIL KUNDEN

Informasjon og innsikt i leveringsprosessen er viktig for mottakerne. I Consignor kan du varsle kundene om pakkene deres via SMS eller e-post. Du administrerer utformingen og utløsende hendelser, slik at kundene blir varslet på en måte som passer best til både dine og kundenes behov. Mer informasjon om varslinger.

Return Management Symbol

ENKEL RETURADMINISTRASJON

Med Return Management i Consignor kan du tilby kundene gunstige returalternativer. Internt får du bedre oversikt over returnerte varer, inkludert hvor mange returforsendelser som er på vei, og muligheten til å optimere arbeidsprosessene i forbindelse med returprosessen. Mer informasjon om Return Management.

Action Center Symbol

PROAKTIVE HANDLINGER I FORHOLD TIL KUNDENE

Action Center i Consignor er en verktøykasse som lar deg være proaktiv i forhold til kundene dine. Dette kan være alt fra å varsle kunden dersom pakken blir skadet under transport til registrering av obligatoriske verifiseringer for spesifikke forsendelser. Denne funksjonen gir deg muligheten til å være proaktiv med tanke på uventede hendelser i fraktprosessen. Mer informasjon om Action Center.