Nye abonnementer i Consignor
Consignor investerer hele tiden i utvikling av programvareplattformen vår, for å forbedre leveringsprosessen din og sørge for at vi alltid er førstevalget ditt for Delivery Management-programvare.

Med dette fokuset har vi med tiden klart å utvide funksjonskatalogen vår betydelig. Hver gang vi lanserer en ny funksjon, er det med mål om å gjøre deg mer konkurransedyktig og effektivisere det daglige arbeidet ditt. På grunn av det stadig voksende utvalget av funksjoner, har vi nå endret abonnementsmodellen for å gi kundene våre større valgfrihet.

For å gjøre det enklere for deg å velge funksjoner og gjøre Consignor-løsningen din enda bedre, har vi nå plassert de forskjellige funksjonene i ulike abonnementer som du kan velge blant fra 1. januar 2019. Vi tror de nye abonnementene vil gi deg et perfekt utgangspunkt for videre utvikling i 2019.
Les mer om de nye abonnementer her!

Vi setter pris på at du er kunde hos oss, og vil sørge for at ditt nåværende abonnement og pris i løpet av 2019 automatisk blir konvertert til den nye strukturen. Det eneste du trenger å tenke på er hvordan du best kan utnytte Consignor-løsningen din. Du kan nå hoppe mellom forskjellige abonnementer etter hvert som bedriften vokser og behovene dine endres.
Fakturaen fra Consignor for 2019-abonnementet vil vise hvilken abonnement du har blitt flyttet til.

Vær oppmerksom på at vi endrer Terms of Use fra og med 1. januar 2019, for å tilpasse dem til den nye abonnementsstrukturen.
Les mer om de oppdaterte Terms of Use her!


Tekst av Consignor redaksjonen, news@consignor.com

Vi vil holde deg oppdatert på levering. Følg Consignor på  linkedin logo google plus logo