Køkken24

Vi er veldig fornøyd med ”Click’n’Claim”. Det er enkelt! Vi klikker bare når vi skal forsikre forsendelser og når vi skal kreve erstatning for skadede varer. Full erstatning for varene kommer hurtig inn på vår konto. Helt enkelt!

Heidi Jacobsen
Køkken24.dk

Køkken24.dk har endret forsikringen av sine varer

”Klikk” og pengene er på kontoen

”Vi er veldig fornøyd med ”Click’n’Claim”. Det er enkelt! Vi klikker bare når vi skal forsikre forsendelser og når vi skal kreve erstatning for skadede varer. Full erstatning for varene kommer hurtig inn på vår konto. Helt enkelt!”, sier Heidi Jacobsen i Køkken24.dk i Danmark.

Køkken24 holder til nær den tyske grensen og er leverandør av europeiske kjøkkener til meget konkurransedyktige priser. I tillegg til hele kjøkkener leverer virksomheten også utstyr til kjøkkeninnredning.

”Vi har en utstilling, men det meste selges gjennom vår webshop koekken24.dk. Vi sender er rekke pakker med til tider kostbart kjøkkentilbehør. Tidligere fikk vi, etter mye papirarbeide, oppgjør for skadede varer, per kilo. Det resulterte i store tap. I dag får vi raskt oppgjør fra forsikringsselskapet gjennom en enkel rutine», sier Heidi Jacobsen.

”Det er nesten for enkelt. Hvis forsvunnede varer dukker opp igjen, kunne vi hatt bruk for et dialogvindu til kommunikasjon med en saksbehandler, så man kan avlyse saksbehandlingen”, sier Heidi Jacobsen, som har fått mer tid til å ta seg av kundene i stedet for papirarbeid.

Click’n’Claim” er en enkel forsikringstjeneste, som tilbys av Consignor i samarbeid med forsikringsselskapet If.

 


Tekst av: Consignor redaksjonen, news@consignor.com

Vi vil holde deg oppdatert på levering. Følg Consignor på  linkedin logo

Consignor